fredag 16 maj 2008

Vem är då jag?

20-årig pajk från det mörka Småland, Alvesta närmare bestämt. Om du nånsin åkt tåg i ditt liv så har du nog passerat igenom Alvesta (och därmed haft goda chanser att se mig göra helikoptern för att därefter olla konduktören precis när han blåser i sin visselpipa och vrålar "tag plats" som värsta mini-fürhern).

Jag jobbar på den lokala postterminalen här i Alvesta sen ungefär 4 månader tillbaka, trivs förvånansvärt bra faktiskt. När jag inte gör det förströr jag mig för tillfället mest med GTA IV. Hänger också mycket på 1000apor just nu. Säga vad man vill om bröderna Schulman, men dom kan humor. Checka Pontus Gårdingers tal till nationen eller Peter Apelgren som den ensamma taxichauffören, så får ni er ett gott skratt.
Bäst på tv just nu: Scrubs, Myggan och The Wire
Funderar också på att börja träna igen, synd bara att det är så jävla tråkigt.


Så, det var lite kort om mig. Det är bara att fråga om ni undrar nåt annat.
Singel är jag också förresten, ifall någon undrar, men det antar jag att ingen gör.
Det finns en anledning till att min profilbild är svartvit.

(Hint: jag blir mindre ful då)


Inga kommentarer: