torsdag 29 maj 2008

Soz...

Insåg att det var en vecka sen jag senast skrev här, ber om ursäkt för det.
Skyller på den gamla vanliga klyschan om att det är mycket på jobbet nu, men det är det onekligen. Kommer att lägga mig direkt efter Simpsons ikväll bara för att orka med morgondagen.

Vad har jag då gjort den senaste veckan?
Huvudsakligen två saker:
*Vatt på en askul fest med folk från posten.
Mkt trevligt med ölspel och allt. Trots att jag aldrig kört den här versionen innan ägde jag allt och alla på "vattenfall", där alla börjar dricka samtidigt och person 1 inte får sluta dricka innan person 2 gjort det osv.
*Smått tröttnat på GTA IV.
Att Rockstar har skapat ett multiplayerläge som är roligare än singleplayer betyder
1) Rockstar borde ge sig in i MMO-världen.
eller
2) GTA IV är helt enkelt inte lika bra som San Andreas, ett av mina absoluta favoritspel.

Inga kommentarer: