fredag 16 maj 2008

Favoritbloggar

Vill bara lite kort passa på att tipsa om mina egna favoritbloggar.
Oskar Skog jobbar på speltidningen Level, sveriges näst bästa speltidning (vilket ju inte är så illa pinkat).

Han bloggar om de senaste trailerna, indiespelen, exklusiva intervjuer med utvecklare och sina egna tankar om spelvärlden. Har flera klassiker på sitt samvete, till exempel det visuella betygsystemet, hur man identifierar en riktig gamer och 100 sätt att använda Wii Wheel på

Oskar Skog skriver den överlägset bästa spelbloggen i Sverige, läs.
Oskars blogg


Bobby Sundin är en kille som jag träffade via onlinespelet Hattrick, hans blogg håller absolut världsklass vad gäller humor.
Bobbys blogg

Tillägg: ser att alla mina inlägg postas vid en konstig tidpunkt, ska försöka fixa det. Jag är definitivt ingen sån morgonmänniska som det nu verkar som att jag är.

Inga kommentarer: