fredag 16 maj 2008

Das första inlägg

Först ska jag bara klargöra en sak. Nej förresten, två saker.

1. DETTA KOMMER ALDRIG ATT BLI EN SÅN DÄR FUCKING JÄVLA MODEBLOGG!!

2. Jag är ingen tysk med tillhörande lederhosen bosatt i Småland, ej heller kommer den här bloggen att innehålla lektioner i tysk grammatik.
Ledsen ni som blev besvikna.

"Men vad kommer då den här bloggen att handla om?", skriker världen i unison kör.
Tja, det som intresserar mig såklart. Det vill säga i stora drag tre saker:
*Mitt helt vanliga svenssonliv, precis som alla andra bloggar då alltså.
*Tv-och datorspel (bäva, Oskar Skog).
*Humor. Anser själv att utan humor finns det inte mycket här i livet som är värt att leva för.
Fy faan vad tråkigt vi skulle ha. När själv en liten dröm om att bli stå-upp komiker, men det kan bli svårt när man har fetingscenskräcken Arne som bästa kompis.
(Låt nu inte de två sista sakerna avskräcka er, alla har vi våra egna favoritintressen, vi får väl se på vilket jag kommer att lägga mest kraft.)



Påminnelse:
DETTA KOMMER ALDRIG ATT BLI EN SÅN DÄR FUCKING JÄVLA MODEBLOGG!!
-and don´t you forget.

Inga kommentarer: